Praktiline klienditeeninduse koolitus
28.08.2017-30.08.2017
10:00 - 15:30
Paide, Pärnu 6 (Nelja Kuninga Hotell)
Sihtrühm:
Oodatud on kõik kaubandussektori huvilised, ka need, kes pole selles
valdkonnas töötanud, kuid sooviksid kaubandusse tööle asuda (sh
hooajatöölised). Hooajatöölistele annab antud koolitus eelduse pikemaks
töösuhteks. Lisaks uutele huvilistele on koolitusele oodatud jaekettide
personal – kassapidajad, saalitöötajad, transporttöölised, assistendid (kauba
tellijad), letiteenindajad, kaupluste juhatajad – osalege koolitusel, mis teeb
Sinust multifunktsionaalne ning esmaklassilise kaubandussektori töötaja.
Eesmärk: Anda ülevaade erinevatest kaubandussektori töölõikudest ning värskendavaid teadmisi ja praktilisi oskusi kaubandussektoris töötamiseks.
- Video õppematerjalid;
- Kuidas toodet müüa
II koolituspäev: Kaubanduse visuaalne kuvand kui kliendirahulolu mõõdik
- Grupitööna valmib erinevate kategooriate planogrammid (kaupade paigutus riiulitel)
III koolituspäev: Kauba saadavuse tähtsus kaupluses
- Kaupluse külastamine/ kaardistamine/ diskussioonid
Koolituse tulemusena osaleja saab teadmised ja oskused orienteerumaks jaekaubanduses.
Koolitusel kasutatakse erinevaid õpetamise meetodeid: loeng, praktilised ülesanded, grupitööd, arutelu, iseseisev töö.
Iseseisva töö (essee minimaalselt 2 A4 lehte) esitamise korral väljastatakse tunnistus.
PS! Juunika Koolitus OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostöö partner.
Eesmärk: Anda ülevaade erinevatest kaubandussektori töölõikudest ning värskendavaid teadmisi ja praktilisi oskusi kaubandussektoris töötamiseks.
Koolitusel käsitletavad teemad:
I koolituspäev: Klienditeeninduse võtme olemus
- Klienditeeninduse mõiste ja olemus
- Klienditeenindaja oskused, isikuomadused ja hoiakud
- Milline on hea klienditeenindus?
- Mida klient ootab teenindajalt?
- Kuidas saavutada kliendirahulolu?
- Video õppematerjalid;
- Kuidas toodet müüa
II koolituspäev: Kaubanduse visuaalne kuvand kui kliendirahulolu mõõdik
- (Jae)kaubanduse mõiste ja olemus
- Mis põhimõttel paigutatakse osakonnad kaubanduspinnal?
- Sortimendi laius
- Planogrammid: kaupade paigutus riiulitel (private label, hinnad, kõrgused jne)
- Grupitööna valmib erinevate kategooriate planogrammid (kaupade paigutus riiulitel)
III koolituspäev: Kauba saadavuse tähtsus kaupluses
- Kauba realiseerimisaja kontrollimine (realiseerimisaja ületanud tooted)
- Kaupade tellimine ja tellimused
- Korrektne kauba vastuvõtt vastavalt saatelehtedele
- Kampaania väljapanekud
- Kauba ladustamine laos, sh kaupade tagastused
- Kaupluse külastamine/ kaardistamine/ diskussioonid
Koolituse tulemusena osaleja saab teadmised ja oskused orienteerumaks jaekaubanduses.
Koolitusel kasutatakse erinevaid õpetamise meetodeid: loeng, praktilised ülesanded, grupitööd, arutelu, iseseisev töö.
Õppemaht: auditoorne loeng koos praktiliste ülesannete, situatsioonide lahendamisega kokku 18 akadeemilist tundi. Iseseisev töö 12 akadeemilist tundi.
Koolituse hind sisaldab: auditoorne koolitus, õppematerjalid, tõend/tunnistus, kohvipaus.Iseseisva töö (essee minimaalselt 2 A4 lehte) esitamise korral väljastatakse tunnistus.
PS! Juunika Koolitus OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostöö partner.