Klienditeenindus kui äritegevuse funktsioon

01.01.2017
10:00 - 15:30
Tallinn, Männiku tee 89 (hotell Dzingel)

TÄHELEPANU! Koolitus lükkub edasi! Huvi korral jääme ootama Teie kirja, et saaksime Teile teatada uue toimumisaja.

Sihtrühm
: Osalema on oodatud kõik huvilised, teenindus- ja tootmisettevõtete klienditeenindajad, klienditeeninduse eest vastutavad töötajad, vahetuste vanemad, administraatorid, sekretärid jt

Eesmärk: Anda sihtrühmale praktilised teadmised, kuidas olla hea klienditeenindaja. Õppida tundma klienti ja tema vajadusi. Eneseanalüüs ja käitumine konfliktsetes situatsioonides. Kuidas läheneda klientidele individuaalselt ning olla müügitöös edukas.

Koolitusel käsitletavad teemad:

I koolituspäev: Teenindusühiskond
  • • Teeninduse olemus ja mõiste
    • Teenindusala
    • Teeninduskultuur
    • Tooted ja teenused kättesaadavus
    • Müügi suurendamine läbi koostöövõrgustiku
II koolituspäev: Teenindaja ja klient 
    • Klienditeenindaja roll
    • Neli erinevat teenindajatüüpi
    • Teenindaja väljendusoskus
    • Kliendirühmad ehk segmendid
    • Kuidas saavutada kliendirahulolu?
    • Kuidas kliendist teha koostööpartnerit?
III koolituspäev: Teeninduse kvaliteet 
    • Kontakti loomine
    • Teenuste osutamine
    • Kontakti lõpetamine
    • Järeltegevused
    • Teenindaja kutse- eetika
    • Teenindaja tööpinge ja stressi vähendamine
    • Klientide turvalisus
Koolituse tulemusena osaleja  saab teadmised ja oskused heast klienditeenindusest kaubandus- ja teenindussektoris.

Koolitusel kasutatakse erinevaid õpetamise meetodeid: loeng, praktilised ülesanded, grupitööd, arutelu, iseseisev töö.

Õppemaht:  auditoorne loeng koos praktiliste ülesannete, situatsioonide lahendamisega kokku 18 akadeemilist tundi. Iseseisev töö 12 akadeemilist tundi.

Koolituse hind sisaldab: auditoorne koolitus, õppematerjalid, tõend/tunnistus, kohvipaus.
Iseseisva töö (essee "Mina teenindajana") esitamise korral väljastatakse tunnistus.

PS! Juunika Koolitus OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostöö partner.